Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Italian Hayabusa Meeting Porcia
Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Vr 15 Juli 2016 23:30     Onderwerp: Italian Hayabusa Meeting Porcia

Gaan daar nog mensen heen?

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Ma 18 Juli 2016 23:49     Onderwerp:

????

A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Di 19 Juli 2016 12:59     Onderwerp:

Wij niet Henk, vrije dagen zijn op....... Rolling Eyes Rolling Eyes

hayabusajos
Ghost Rider poster

Geplaatst: Di 19 Juli 2016 20:59     Onderwerp:

ik ook niet mijn vrije dagen zijn ook op.

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Wo 20 Juli 2016 02:08     Onderwerp:

Ik heb 15,16 en 19 september al vrij, wil ook gaan. Maar er spelen (huisaankoop) nog andere zaken! Ook 30 jaar getrouwd! Maar de intentie om te gaan is er en de dagen zijn geregeld! Ik was ook nog niet in Italie dit jaar ennuh 1 jaar geen Italie is 1 jaar niet geleefd. En ik mag van Paula!

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Wo 20 Juli 2016 02:22     Onderwerp:

Ik doe mijn best!

busagirl
Penningmeester

Geplaatst: Za 30 Juli 2016 22:32     Onderwerp:

Voorbereidingen in volle gang want hotel is al geboekt. Van de Belgen gaan er ook een aantal mee maar die nemen allemaal naast hun motor ook een camper mee. Van de week toestemming gekregen van de Italianen dat ze daar ook mogen staan want het terrein valt onder een soort van beschermend toezicht, normaal geen camping terrein maar in elke Italiaan schuilt een beetje corruptie dus ook dit kregen ze voor elkaar. Ook van de Spaanse Hayabusa club komen er leden. Meestal ook een groep Duitsers en Zwitsers dus echt een internationaal evenement.

DIabusa, David en ik gaan de donderdag de 15e er heen, eerste stuk snelweg, dit jaar kiezen we voor een extra overnachting omdat we vorig jaar mooie stukken weg zagen liggen waar we voorbij zijn gereden, om vervolgens de vrijdag de laatste 250 km binnendoor af te leggen.

Vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 september 2016 is de meeting in Porcia, Pordenonne, Italie.

Meestal op zondag vertrekt iedereen na het ontbijt en nadat er afscheid is genomen. Uit ervaring van de afgelopen jaren is gebleken dat ze pas s middags beginnen met de meeting (na het warmste gedeelte van de dag) dan wordt er gezamenlijk gegeten en gaan ze s avonds rijden. Ik heb het programma nog niet gezien maar we gaan ervan uit dat dat dit jaar vast wel hetzelfde zal zijn. Vandaar dat we er voor kiezen om de vrijdag zelf eerst nog te gaan toeren en einde van de middag aankomen bij het hotel/meeting terrein.

Tot nu toe altijd goed weer gehad en super wegen, gezellige mensen en een goeie warme sfeer.

Ik zal binnenkort de gegevens erbij zoeken en de details plaatsen bij dit topic.

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Zo 31 Juli 2016 23:51     Onderwerp:

Misschien dat ik die vrijdag wel een stuk van jullie 250 km route achter jullie aan kachel als jullie dat leuk vinden.

busagirl
Penningmeester

Geplaatst: Do 11 Aug 2016 21:49     Onderwerp:

Zoals beloofd alvast wat informatie over het hotel waar Diana, David en ik hebben geboekt. Mochten er nog meer leden zijn die deze meeting willen bijwonen dan is dit hotel een goeie keuze. Uit voorgaande jaren is gebleken dat ook vaak andere busanisten uit andere landen dit hotel boeken. Vlakbij Villa op het meetingpoint is helaas geen hotel.

Hotel Purlilium Purlilium S.r.l
Via Bagnador,5
33080 Porcia (PN) ITALY
ph. +39 0434 923248
Fax +39 0434 591228
info@hotelpurlilium.it
www.hotelpurlilium.it

Kamers kunnen geboekt worden voor 85,- per kamer per nacht voor 2 personen..
De site is Italiaans en Engels. Middels email kan er in het Engels gecommuniceerd worden.

Het hotel ligt op 2,5 km van de villa waar meeting wordt gehouden. Overdekte parkeerplaats op het terrein van het hotel en is niet zichtbaar vanaf de openbare weg. Verder is er nog een hotel maar dit is verder weg en een B&B maar daar is geen parkeerplaats bij en moet je gewoon aan de weg parkeren. Dit hotel hebben wij vaker geboekt boeken en het is aan te bevelen zeker gezien de parkeerplaats voor auto en motor.

Flyboy
Webmaster

Geplaatst: Ma 12 Sep 2016 13:19     Onderwerp:

Hier is dan eindelijk de lang verwachte informatie over de meeting in Italie:

HAYABUSA ITALIAN MEETING 2016

PROGRAMMA.

FRIDAY 16:
9:00: Opening registrations
12.00: Lunch at the restricted area Villa Dolfin
17.00: Start TOUR1 PORCIA / PIANCAVALLO / PORCIA 70 km .(mixed mountain plains suitable for all types of driving)
20.00: dinner at the restricted area Villa Dolfin

After dinner :
- Latin / American music organized by ProLoco Porcia
- Music and drinks at "Il Baretto"

SATURDAY 18
9:00: Opening registrations
12.00: Lunch at the restricted area Villa Dolfin
13.15: Briefing
13.30: Start TOUR 2: PORCIA / VALCELLINA / VAL ZOLDANA / Staulanza / STEP GIAU / ALLEGHE / Fadalto / VITTORIO VENETO / PORCIA 300km (mixed mountain plains suitable for all types of driving)
20.30: Dinner at Villa Dolfin reserved area
around 22.00: awards
After dinner: Music and Drink at "Il Baretto"

SUNDAY 19:
9:00: Goodbyes to friends who come home

For those who remain...surprise program!

REGISTRATION FEE: Euro 20,00/bike

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Wo 14 Sep 2016 01:50     Onderwerp:

Kirsten heb je PB gestuurd!

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Wo 14 Sep 2016 21:04     Onderwerp:

Vertrek ook morgen, Duitse Autobahn vanwege vele Baustellen geen pretje vrees ik.

hayabusajos
Ghost Rider poster

Geplaatst: Wo 14 Sep 2016 21:26     Onderwerp:

hou je maar goed aan de snelheid bij die baustellen want daar wordt de laatse tijd veel gecontroleerd.

vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Wo 14 Sep 2016 21:43     Onderwerp:

info voor onderweg , ff kijken met het tanken .
https://maps.adac.de/
https://maps.adac.de/qs.aspx?id=c4ae00a07f176f69

Android app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ptvag.android.adacmapformembers&hl=de
iPhone app https://itunes.apple.com/de/app/adac-maps-fur-mitglieder/id352737581?mt=8

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Wo 14 Sep 2016 23:26     Onderwerp:

tnx VP

Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman