Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Beste wensen 2016
Forum index / Club, Forum en website   
Auteur Bericht
Flyboy
Webmaster

Geplaatst: Vr 01 Jan 2016 21:06     Onderwerp: Beste wensen 2016

Beste leden,
het bestuur wenst u een voorspoedig, gezond, gelukkig maar bovenal veilig 2016 toe. Op de voorpagina ziet u reeds de afbeelding van de kaart staan welke door omstandigheden een kleine vertaging heeft opgelopen bij het versturen. Hij ligt echter zeer binnenkort op de mat.
Uiteraard hopen wij u tijdens een van de evenementen weer te zien. De kalender voor dit jaar is volop in de maak en zodra deze een definitieve vorm heeft gekregen krijgt u deze uiteraard zsm te lezen.

Met sportieve groet, HCH

DJ
Evenementen

Geplaatst: Za 02 Jan 2016 03:01     Onderwerp:

Een ieder de beste wensen.! maak er wat van in 2016...

Tot Latersss...

vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Za 02 Jan 2016 03:53     Onderwerp:

Allemaal de beste wensen en een snelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll 2016

Garoete van Vee Pee

Suzuki Pieter
Commissielid

Geplaatst: Za 02 Jan 2016 13:45     Onderwerp:

Ook vanuit Urk Iedereen de beste wensen en een gezond 2016

Marcel B-King
3rd gear poster

Geplaatst: Za 02 Jan 2016 16:24     Onderwerp:

En natuurlijk vanuit het Westland de allerbeste wensen voor een gezond en gezellig 2016.

hayabusajos
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Za 02 Jan 2016 20:00     Onderwerp:

en ook uit het zuiden van zuid-limburg de allerbeste wensen en veel veilige kilometers.

Busajohan
Checked out

Geplaatst: Za 02 Jan 2016 21:01     Onderwerp:

ook allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. gr Johan. Thumb up

licht61/4
3rd gear poster

Geplaatst: Wo 06 Jan 2016 13:59     Onderwerp:

Hallo allemaal,

Hierbij ook namens mij een voorspoedig 2016 toegewenst met veel veilige motorkilometers Thumb up !!

Heb zelf helaas een pechbusa aangeschaft 6 weken geleden censored ,maar ja...ik maak er maar het beste van en hoop op betere
tijden Rolling Eyes

FF uitbuiken en wachten tot ie weer gemaakt is.... Confused Confused

Groeten,Gerard.

hayabusajos
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Wo 06 Jan 2016 20:43     Onderwerp:

waar heb je hem naar toe gebracht??
en wat is er aan de hand met je busa??

licht61/4
3rd gear poster

Geplaatst: Do 07 Jan 2016 01:58     Onderwerp:

censored
Quote:
waar heb je hem naar toe gebracht??
en wat is er aan de hand met je busa??

Motoport Rockanje is mijn dichtbijzijnde dealer.

De motor via marktplaats gekocht in Rilland.
Eigenaar was de zoon van een bekend garage bedrijf.

Na 1 dag besloot ik alle vloeistoffen te vernieuwen en daar bleek dat de olieaftapplug nagenoeg dolgedraaid was,je kon het niet meer vastdraaien maar was lekvrij door gebruik van een zachte siliconenpakking (slimme truk)

Het starten verliep soms moeizaam en na een week kreeg ik hem niet meer aan de gang!
Hij is opgehaald en bij inspectie bleken 2 magneten van de stator in de startmotor compleet los te zitten waardoor de rotor ook zwaar was beschadigd .

2de kerstdag even een tochtje naar de Maasvlakte en op de terugweg gas erop gezet (lege weg,haast geen verkeer) en naar Brielle voor bezoek.
Daar begon er eerst stoom en seconden later spoot mijn koelvloeistof aan de voorzijde eruit.
Later laten ophalen en bij inspectie bleek linker remschijf verdwenen te zijn en er zat een diepe kloof in de radiator
Alle schijven laat ik vernieuwen aangezien de rechterremschijf ook al gescheurd was .

Ik heb deze motor enkele weken en als hij weer gemaakt is hoop ik dat ik voorlopig zonder problemen kan rijden maar ja...het blijft onzeker Confused Rolling Eyes

Gr. Gerard

RomsBusa
1st gear poster

Geplaatst: Do 07 Jan 2016 11:54     Onderwerp:

Beste wensen allemaal, veel veilige kilometers, waarvan hopelijk een groot aantal weer met een mooi lint aan hayabusa's!!!!!!!

Forum index / Club, Forum en website   
Pagina 1 van 1

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman