Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

25 mei 2014 - Jaarlijkse Hayabusadag op Circuit Lelystad
Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Busajan
2nd gear poster

Geplaatst: Wo 29 Jan 2014 00:38     Onderwerp: 25 mei 2014 - Jaarlijkse Hayabusadag op Circuit Lelystad

BUSA-RIDERS ONLY !!!!! Wink

Via mijn contacten op het circuit in Lelystad heb ik de mogelijkheid om dit jaar weer de Hayabusadag op Circuit Lelystad te organiseren (op zondag 25-05-2014 van 16:30 - 19.30 uur). We gaan er weer een superleuke, spraakmakende, snelle maar vooral leerzame circuitdag van maken. Uiteraard zijn overige leden en aanhang op andere motoren dan Hayabusa ook van harte welkom.

De deelnameprijs is 79,00. Er wordt uitgegaan van 30 deelnemers....maar ik denk dat dit wederom wel weer gaat lukken. Wij hebben dan het circuit voor ons alleen.

Het circuit is alleen toegankelijk voor motoren met kenteken. Er is geen tijdregistratie. Verder is een motorrijbewijs verreist. Bij de meeste verzekeringsmaatschappijpen is deelneme aan een MRT in Lelystad gewoon verzekerd. Voor meer informeren kun je contact opnemen met je eigen verzekeringsmaatschappij.

PROGRAMMA:
16:30 uur - Ontvangst met koffie en thee
16:30-17:00 uur - Briefing en groepsindeling
17:00-19:00 uur - Sessies rijden op circuit
19:00-19:30 uur - Afsluiting

Wanneer en hoe moet er betaald worden?
Om je ticket te bestellen ga je naar www.vadomotorevents.nl/a-524371. Wacht niet te lang. Vol=vol.

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Wo 29 Jan 2014 10:24     Onderwerp:

2 vraagjes:
A kun je daar de vering af laten stellen?
B mag ik met mijn brulpijp er ook op

Grtz Jarno

Busajan
2nd gear poster

Geplaatst: Vr 31 Jan 2014 18:04     Onderwerp:

Na je aanmelding kun je met je deelnamebewijs terecht voor een gratis 'vering check-up' en ook een gratis motorcheck-up. Je weet zo zeker dat je motor in goede staat het circuit op gaat. Je ontvangt hierover nader bericht en uitleg in je mailbox na aanmelding. Je kunt zelfs met korting banden aanschaffen bij de deelnemende bedrijven.

Met brulpijp mag je er zeker op......mits de db-killer er ook opgeschroefd zit Wink

hayabusajos
Ghost Rider poster

Geplaatst: Za 01 Feb 2014 21:19     Onderwerp:

ik wil nog even wachten met aanmelden.
ik wil me nog niet zo vroeg vastleggen.

Jpjp
Evenementen

Geplaatst: Do 06 Mrt 2014 12:03     Onderwerp:

ik ga me best doen om er bij te zijn

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Do 06 Mrt 2014 13:18     Onderwerp:

Ik ga ook mijn best doen

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Za 08 Mrt 2014 12:07     Onderwerp:

Zal ik dan als eerste op de lijst komen?

Ik kom

Busajan
2nd gear poster

Geplaatst: Za 08 Mrt 2014 13:03     Onderwerp:

Wil je weten wat jij en je motor kunnen? Gezellig met leden onder elkaar. Legaal je gas ongegeneerd ver opendraaien! Dan is 25 mei Circuit Lelystad 'The place to B'

Jpjp
Evenementen

Geplaatst: Za 08 Mrt 2014 17:41     Onderwerp:

ik ook

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Zo 16 Mrt 2014 11:26     Onderwerp:

Bij het boeken zijn er 2 dingen waar ik mee zit. In welke groep hoor ik. Hou het zelf maar even op 2.

Andere is dat de kortingscode niet herkend wordt of minimale orderbedrag niet gehaald is.

Busajan
2nd gear poster

Geplaatst: Ma 17 Mrt 2014 00:12     Onderwerp:

Als je een sportieve rijder bent en niet bang om bochten in een hoog tempo te nemen dan is groep 2 (sport) de juiste keuze. Op de dag zelf is het mogelijk om eventueel nog te wisselen van groep mocht dat nodig zijn.

De kortingscode werkt inmiddels weer. Ik heb geregeld dat jouw korting op je rekening wordt teruggestort.

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Ma 17 Mrt 2014 09:19     Onderwerp:

Thanks Jan

Busajan
2nd gear poster

Geplaatst: Di 25 Mrt 2014 17:06     Onderwerp:

Let op: de korting is nog 6 dagen geldig! Boek nu de circuitdag en bespaar ca. 15%

Met je deelnamebewijs kun je gebruik maken van de volgende aanbiedingen:
-> 10% korting op motorkleding, helmen, laarzen, onderdelen en banden
-> Gratis motor check-up
-> Gratis veringadvies en afstellen

Caiman
1st gear poster

Geplaatst: Do 03 Apr 2014 15:11     Onderwerp:

Hoi BusaJan,

Ik wil ook graag mee het circuit op. Hoeveel tijd rijdt men gemiddeld? Er is twee uur gereserveerd zie ik, maar wat moet ik me er bij voorstellen? Ieder kwartier wisseling van een groep o.i.d? Hoeveel 'heats' mag je zeg maar rijden?
Groet,
Tom

Busajan
2nd gear poster

Geplaatst: Do 03 Apr 2014 15:25     Onderwerp:

Hoi Tom. Leuk dat je ook komt rijden. Het beste kun je ff kijken op hun website www.vadomotorevents.com. Daar is een uitgebreide beschrijving te vinden en filmpjes en de voorwaarden waar je motor aan moet voldoen etc. :-). Je rijdt in ieder geval 4 sessies. Leuk om dit jaarlijks als club te doen!

Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman