Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Italian Hayabusa Meeting 2013
Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
1300Rlover
Ere-lid

Geplaatst: Wo 21 Aug 2013 13:19     Onderwerp: Italian Hayabusa Meeting 2013

Wie van ons gaat naar de Italian Hayabusa Meeting van 13-15 september in Porcia?

A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Wo 21 Aug 2013 19:09     Onderwerp:

Volgens mijn informatie:

1). A3busa
2). Superoma
3). Busagirl
4). Diabusa
5.) Silent ???

busagirl
Penningmeester

Geplaatst: Do 22 Aug 2013 09:00     Onderwerp:

Hee piet ga je mee of zit je dan in de buurt??? Is echt een beleving, moet je doen.

1300Rlover
Ere-lid

Geplaatst: Do 22 Aug 2013 09:19     Onderwerp: --

Hoi Kirsten ik ben daar niet in de buurt maar ik heb nog vakantiedagen over en die wil ik wel nuttig besteden. Als ik erheen ga vertrek ik 13 september vanuit Zeeland/Goes en rij het in 1 dag en zondag de 15e weer retour. Voordat ik hier echter JA tegen kan zeggen moet ik qua werk en thuis nog een paar dingen regelen. Komt goed. Hou je op de hoogte. Sowieso erg leuk dat er al een mooi groepje van ons heen gaat. Zitten jullie daar dan wel reeds in de buurt of gaan jullie er ook speciaal heen?

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Za 24 Aug 2013 00:48     Onderwerp:

Is onzeker mijn deelname! Ziet er naar uit dat ik vrijdag de 13e tot 19.00 uur moet werken dus dan nachtrit, zaterdag aankomen en zondag als speer terug omdat ik maandag om 07.00 weer op mijn werk aanwezig moet zijn. Kan weliswaar wel maar is ook gekkenwerk, hoop gewoon dat ik vrijdag vrij vrij ben en donderdagavond om 23.55 kan vertrekken! Weet ik pas 11 september, maar vrijdagavond om 20.00 uur vertrekken heb ik als echt wel als die hard mijn vraagtekens bij. Als ik donderdagavond 23.45 kan vertrekken ben ik bij de opening van het Porcia gebeuren, kan zaterdag meedoen met de feestelijkheden en zondag terug. Maar vrijdag om 20.00 uur vertrekken nacht doorkachelen en dan zonder rust deelnemen aan de feestelijkheden volgende dag weer terug uhuh. Ook mijn overmoed heeft zijn grenzen! Ik weet het dus nog niet! Was al 2x in mijn geliefde Italie dit jaar, en 3x is scheepsrecht, wil wel maar moet gewoon vrij krijgen en dat is ff lastig omdat er al iemand vrij is in mijn ploeg zowel vrijdag als maandag! Heb wel al mijn routes heen/terug op Zumo staan.

A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Ma 26 Aug 2013 13:22     Onderwerp:

Ja, dat wordt te krapjes. Embarassed

Hetzelfde geldt voor 1300Lover, ook zijn tijdschema lijkt mij te krap.
Reken maar 1400 km heen en daar 300 voor een tochtje en dan weer 1400 km retour.

Wij knippen de heen- en terugreis, dan is het goed te doen.

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Ma 26 Aug 2013 18:36     Onderwerp:

voor mij 1288 km (via a45/Rosenheim/Salzburg), nope krapjes haha, maar dan wel vrijdagmiddag op tijd aankomen daaro! Vrijdagavond vertrekken doe ik niet, dat is te gek!

Diabusa
4th gear poster

Geplaatst: Wo 28 Aug 2013 20:57     Onderwerp:

Van Ezio heb ik de volgende informatie ontvangen:

In principle, the formula remains one of the last fewyears. The biggest news is that this year we will have even the restored Villa Dolfin and, believe me, is truly a great thing! In addition. As you know, this year's Meeting starts as early as Friday. The official program is not yet ready because we are trying to study the best of the Tour on Saturday and we still have some difficulty with great satisfaction I can tell you that we already have confirmation of friends who will arrive in Porcia from Germany, Austria, Greece, Malta, Switzerland, Romania, probably also from Slovenia, Croatia and Denmark! Of course do not miss our "brothers" Dutch and Italians! While this number gives us a great pleasure to the otherworries us a little bit just for the Tour! Managing so many bikes on mountain roads Italian is not easy! In any case, we are developing all because it is a nice ride and especially that guarantees a lot of fun in complete safety!
To summarize: in the afternoon of Friday, departing at 17.30, a little tour in Piancavallo (which you already know!) Just to take a walk with the bike in the mountain.

As for dinners and lunches on Friday and Saturday will feature classic Italian dishes with a dedicated menu, most likely we'll be right in the new part of the Villa Dolfin (we're working to do that!). Compared to past editionsthere is more but ... I can not tell you everything now! In any case, I can assure you that we are doing everything possible to be a really great meeting!
With regard to the hotel: we made an agreement with the Hotel Purilium (you already know!) And therefore the prices are 58 euros per night for a single room and 80 for a double room including breakfast. There is howeverthe possibility of something cheaper so if you want I can give you other indications.

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Vr 30 Aug 2013 00:11     Onderwerp:

Goed werk van de Italiaanse Hayabusa Club! Tnx voor deze posting Diana.

busagirl
Penningmeester

Geplaatst: Wo 11 Sep 2013 12:20     Onderwerp:

Heee Adrie ben je een beetje voorbereidt want het is vast heeeeeeelll lang geleden dat jij 5 dagen opstap bent geweest met 3 dames die een hele snelle motor rijden.

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Za 14 Sep 2013 00:53     Onderwerp:

Heb al wat foto's gezien, ziet er erg gezellig uit! Kan er helaas niet bij zijn dit jaar. Wens jullie evenzo plezierige voortzetting daaro en veilige reis terug, ben er volgend jaar weer bij!

A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Di 17 Sep 2013 20:51     Onderwerp:

Ik heb het gered met de drie dames Very Happy ....en zaterdag zelfs vier...!!

Een top-weekend gehad.
Vertrek woensdagmiddag met oma richting Frankfurt.
Daar in een hotel (Berghof in Berghaussen) overnacht en de volgende ochtend na het ontbijt om 9.00 uur vertrokken richting Italie.
Bij Villach opnieuw een overnachting en vrijdagmorgen door naar Porcia, totaal zo'n 1400 kilometer.

Vrijdagmiddag de Monte Cavallo bedwongen en 's avonds een feest- en vreetavond. Embarassed
Zaterdagmorgen ff Fahrschule gespeeld en 's middags vanaf 14.00 uur een toer van 300 km .
Dit kostte veel tijd en een aantal waren pas tegen negenen terug. Daarna weer eten en feest (tot kleine uurtjes) Yeah

Zondag afscheid en de terugweg opgepakt via verschillende Passen en Klaussen. De Fernpas maar niet meer gepakt i.v.m. de regen.
Overnachting beviel goed en de maandagochtend noodgedwongen in de regen gestart. Embarassed
De laatste 900 kilometer voor 2/3 in de stromende regen afgelegd en we waren 21.00 uur weer thuis.

Al met al toch zo'n 3500 kilometer afgelegd , denk ik.

superoma
Big Bore poster

Geplaatst: Di 17 Sep 2013 21:20     Onderwerp:

Ik vond de opkomst van de Duitsers geweldig. Daar kunnen wij nog wat van leren . Wij waren er maar met 4 personen van de HCH.

3 dames nog wel en 1 man. Ook daar kunnen de heren wat van leren .Echte Bikkellessen die 2 dames ,ook niet bang voor een drupje

regen, zeg maar echte STORTBUIEN en dan gewoon door rijden ,maar we waren er op voor bereid.

Vindt het toch jammer ,ik hoop dat het met de Mega meeting in Suhl in 2014 beter zal zijn met de opkomst van de HCH .

Dat zijn 800 km minder dan naar Italie .Is vanuit Friesland 1400 km. Friesland --Suhl is 600 km . Waar hebben we het over !!! km.

hayabusajos
Ghost Rider poster

Geplaatst: Di 17 Sep 2013 22:39     Onderwerp:

ik had dit jaar andere verplichtegingen.

superoma
Big Bore poster

Geplaatst: Di 17 Sep 2013 23:11     Onderwerp:

Jos,wij zien je vaak genoeg overal dat is wel bekend. Ook al regent het pijpenstelen ,je bent er ,als je zegt dat je komt en niet met ovb

Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman