Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Banden
Forum index / B-King discussie   
Auteur Bericht
KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Zo 29 Jan 2017 21:39     Onderwerp: Banden

Beste liefhebbers,

Heb sinds kort een B-king waar nog nieuwe banden onder moeten.Is dat gewoon klakkeloos dezelfde als onder de busa of hebben de B-Kingers onder ons een andere mening.

Dus welke banden en waarom.

Grtz Jarno Mr. Green

Iemand zei: 4 wielen is beter dan 2, dus ik kocht een 2e motor.🤣

A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Ma 30 Jan 2017 08:58     Onderwerp:

Ik gebruik de Pirelli Rosso 2 omdat het zo lekker is.........
Sinds 2016 is er ook de Rosso 3, schijnt weer beter te zijn, maar heb ik nog niet geprobeerd.

Voor de standaard maat en achter gebruik de 190/55.
Smaller als fabrieks en iets hoger voor wat meer "swung."........

Voldoet mij al jaren prima...! Yeah

Jpjp
Evenementen

Geplaatst: Ma 30 Jan 2017 18:55     Onderwerp:

Ik met 180 nu bevalt me zeer goed
Ik hen nog wel het 1 en ander lachen aan banden de rosso 2 heb ik ok

Edgar
NOS injection poster

Geplaatst: Ma 30 Jan 2017 21:05     Onderwerp:

Momenteel volgens elke serieuze bandentest DE ultieme sportieve band :
Metzeler M7RR .
Heb ik onder mijn Busa liggen , en daarmee ben ik afgestapt van mijn overtuiging dat Michelin's perfect voldoen .
Dat deden ze ook wel , maar het is een keuze om "ergens bij te blijven hangen" of mee te gaan met nieuw ontwikkelingen Wink
Ik heb het stapje gezet , en dan pas merk je wat de altijd doorgaande ontwikkelingen betekenen Thumb up

Als je dus voor sportief gaat en slijtage ondergeschikt is , ga eens zoeken op internet naar de ultieme supersportband en lees wat ik ook allemaal gelezen heb , vooral waarom de M7RR steeds weer de winnaar is : het is echt waar kan ik je nu vertellen Mr. Green

gas-gas
1st gear poster

Geplaatst: Ma 30 Jan 2017 22:16     Onderwerp:

Hallo Jarno
Ik sluit me aan bij Edgar, had er avon ultra sport 3d 200 onder liggen daarvoor conti sportattack 190 en begonnen met metzeler m5 interact 200
toen ik de king kocht zat er dunlop op voor ook maar er eigenlijk gelijk eraf gehaald waren nog niet hellemaal op voor begon de band te cuppen van deze banden
gaf de m5 mij het meeste vertrouwen opgereden tot aan de draad toe zou ik zeggen, de dunlop nog niet half afgereden gaf geen vertrouwen tot en met weekend dasburg de avon gereden gaat lang mee en blijft mooi rond daarna de metzler m7rr190 met afstand heb ik hierin het meeste vertrouwen ook als de weg vochtig is de levensduur weet ik nog niet al wel weer+- 4500 mee gereden hoop te horen wat je er op laat zetten en hoe dat bevalt

snelle groet
gas-gas

Jpjp
Evenementen

Geplaatst: Di 31 Jan 2017 12:30     Onderwerp:

Ik heb zo beetje ale banden gehad maar het blijft persoonlijk
Maar idd de nieuwe ontwikkelingen merk je wel de latste 3 jaar valt wel mee maar daar voor zijn er groote stapen gemaakt

longjohn007
1st gear poster

Geplaatst: Ma 15 Okt 2018 22:24     Onderwerp:

Heren, nog nieuws op banden-vlak ?
Ik heb de standaard fabrieks-banden er nu bijna 7000 km onder zitten, achterband is al bijna vlak en voorband begint behoorlijk te cuppen.
Veel woon-werk dus wat raden jullie aan qua slijtage vastere band ?

Forum index / B-King discussie   
Pagina 1 van 1

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman