Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Achterstallige Contributie 2017 en/of 2018
Forum index / Club, Forum en website   
Auteur Bericht
A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Vr 17 Aug 2018 16:43     Onderwerp: Achterstallige Contributie 2017 en/of 2018

Incasso 2017 en/of /2018

Geacht HCH-lid,

“Automatisch incasseren” lukt ons nog niet, vandaar dat de penningmeester jullie verzoekt om zelf actief de achterstallige contributie over te maken.
Het betreft dus de contributie voor 2017* en/of 2018, zijnde voor leden € 20,00 per jaar en voor gezinsleden € 10,00 per jaar.

De penningmeester verzoekt jullie het betreffende bedrag over te maken op de bankrekening van de HCH:
NL88 RABO 0127 1332 67 t.g.v. Hayabusa Club Holland,
onder vermelding van : Contributie 2017/2018, Naam, nickname en lidnummer(indien bekend)

Wij vinden het vervelend, dat het zo moet en vragen jullie begrip, maar willen jullie alvast bedanken voor de te nemen moeite.

Wij waarderen het zeer als wij de bijdrage voor 1 september 2018 mogen ontvangen.
Indien jouw contributie reeds is overgemaakt, dan kun jij deze mail als niet verzonden beschouwen.

Namens het bestuur van de Hayabusa Club Holland.
De voorzitter.

* Twijfel jij over wat je geacht wordt te betalen............
Wij gaan gericht een mailing sturen aan de ons bekende mailadressen.

Mocht je vragen hebben mail dan even naar : voorzitter@hayabusaclubholland.nl of naar penningmeester@hayabusaclubholland.nl

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Zo 09 Sep 2018 00:54     Onderwerp:

Overgemaakt voor Paula en mij!

Puigi
Penningmeester

Geplaatst: Wo 12 Sep 2018 13:09     Onderwerp:

Na de mail die verstuurd is over de contributie hebben veel mensen gereageerd dmv overmaken.
Maar nog niet iedereen, dus bij deze een herinnering. Thumb up

Weet je je lidnummer niet of weet je niet zeker of je betaald hebt ,mail dan gerust naar penningmeester@hayabusaclubholland.nl

**Er is niet automatisch geïncasseerd de afgelopen 2 jaar.**

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Do 13 Sep 2018 08:35     Onderwerp:

Ik dacht dat ik het zeker wist dat ik het al gedaan had, maar ik kon niets terugvinden. Dus nog maar eens gedaan.

Forum index / Club, Forum en website   
Pagina 1 van 1

Webdesign by © 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman