Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Nickname
Forum index / Hayabusa discussie    Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Za 23 Sep 2017 00:45     Onderwerp:

Thumb up Idea
Vanishing Point #23HCH,#69HCB,Aust .B.C5/3/08
ExtreemB C ,SH.org,HCGreece.
200mph.net

busavosje
Merchandise

Geplaatst: Vr 06 Okt 2017 09:42     Onderwerp:

Busavosje Yeah waarom deze nickname , al vanaf de lagere school ben ik overal wel vosje genoemd , afkorting van mijn achternaam vossenberg , al 8 jaar busarijder dus toepasselijk de naam BUSAVOSJE Thumb up blah Duh

vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Vr 06 Okt 2017 17:39     Onderwerp:

Thumb up Pat.
Vanishing Point #23HCH,#69HCB,Aust .B.C5/3/08
ExtreemB C ,SH.org,HCGreece.
200mph.net

weirdosrob
1st gear poster

Geplaatst: Zo 19 Aug 2018 10:16     Onderwerp:

wij rijden met een 10-tal 50-ers naar uitwedstrijden van onze plaatselijke voetbalclub. Op de terugweg rijden we nogal eens als ''weirdos''.
Mijn voornaam is Rob, vandaar weirdosrob Smile

rich57
1st gear poster

Geplaatst: Zo 26 Aug 2018 17:06     Onderwerp: serieuze ellende met RDW!

Geachte clubleden,
Ik heb 1,5 jaar terug een andere Hayabusa (met verlengde achterbrug) gekocht. Hij stond voor 2017 veelal op motorevenementen.
2 weken terug ben ik door politie ZHZ langs de weg gezet omdat kenteken en lengte op kenteken niet overeen kwamen, dus moest afspraak met RDW maken. Op 20 aug is de motor gekeurd en (alleen op papier) is de verlengde achterbrug gezet. Nu had de keurmeester mij gevraagd naar wie de achterbrug had geplaatst en wanneer. Dat was de vorige eigenaar waar ik helemaal niets meer van weet. Ik krijg geen medewerking van RDW of politie i.v.m. privacy. NU HEB IK 8 WEKEN DE TIJD OM NIEUWE KEURINGSAFSPRAAK TE MAKEN! Half Rotterdam afgebeld Rotterdam Zuid doorgereden op zoek naar iets bekends maar helaas. Nu zit ik al 2 weken met zweet in mijn bilnaad want ik word niets wijzer.
Nu is mijn vraag of iemand van jullie informatie heeft over deze verlengde achterbrug van deze toch wel bekende motor. Ik had toen der tijd van
Nick ook begrepen dat HCH interesse had. Iedereen met info kan mij via forum antwoorden of bellen met 0648614842. Ik stel alle adviezen e.d. zeer op prijs. Nu hoop ik alleen nog de foto's te plaatsen. :(

rich57
1st gear poster

Geplaatst: Zo 26 Aug 2018 17:25     Onderwerp: serieuze ellende met RDW!

Ik was er al bang voor maar zie geen kans om foto;s te plaatsen. Dan maar het kenteken: 84-MD-KF. Het is een donkergrijze uitvoering custom made achterbrug, Tsubaki gold ketting, Vortex tandwielen, hyperpro afgeveerd, Brocks verlagingsset, gepolijste velgen, custom Yosimura uitlaten high end xenon 6000 k verlichting, Rizoma handvaten en dubbel bubble chrome windscreen, custom leren zadel(s) en veel extra verchroomde accessoires.
Wie kan me helpen om foto's te plaatsten? Welke stappen kan ik ondernemen om van dat getreiter van RDW af te komen?

rich57
1st gear poster

Geplaatst: Zo 26 Aug 2018 17:47     Onderwerp:

Ik zie op Marktplaats bij Jager Motoren een gelijkend model! Alleen mijn motor is van 2005.

vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Wo 29 Aug 2018 01:57     Onderwerp:

Stuur de foto's maar op , zet ik ze er op , ff via p.b of via facebook

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Wo 29 Aug 2018 12:38     Onderwerp:

Misschien dat Bennie van custom sportbikes (CSB uit zuidland) wat weet. Hij doet veel met verlengen. ff op Facebook zoeken dan heb je hem zo.

rich57
1st gear poster

Geplaatst: Zo 02 Sep 2018 12:33     Onderwerp:

Beste KockA," mijn" garagemonteur is woensdag jl. nog naar Zuidland geweest en de boys daar wisten ook niets van die verlengde achterbrug.
Beste Vanishingpoint, morgen zal ik de foto's opsturen via facebook. Bedankt voor je medewerking. Tot slot kan ik meedelen dat ik vanaf woensdag jl. in de wetenschap ben (via RDW) dat mijn motorblok van diefstal afkomstig is!!!! Nog meer en ernstige drama.

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Zo 02 Sep 2018 17:49     Onderwerp:

Ai, dat is slecht nieuws. Sterkte met het verloop

Forum index / Hayabusa discussie    Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman