Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Smoelenboek idee.
Forum index / Club, Forum en website   
Auteur Bericht
Speedlink
Gast

Geplaatst: Wo 22 Apr 2009 08:13     Onderwerp: Smoelenboek idee.

Ik vraag me af of het mogelijk is om bij de gezichten niet alleen de nickname, maar ook de 'normale' naam van die persoon neer te zetten. Nu zie je alleen de nickname staan en heb je geen idee hoe de persoon heet wat soms wel zo makkelijk kan zijn. Het is trouwens niet bij iedereen zo, maar dat terzijde.

Ten tweede zou ik het wel leuk vinden als je misschien 2 foto's kan plaatsen in zo'n smoelenboek bij een persoon. Een foto van de persoon zelf en daarnaast een foto van de motor waarop hij rijdt.

Foggy
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Wo 22 Apr 2009 09:35     Onderwerp:

Hey speedlink,
Een stoere foto van jezelf op je scheurijzer = 2 vliegen in 1 klap!!! Very Happy
Tevens hebben we naast het mapje smoelenboek nog een mapje motorgalerij,
Of je als nickname je eigen naam of een echte nickname kiest is een eigen keuze, personen die je vaak ziet op evenementen leer vanzelf de echte naam van kennen en gebruik van de nickname geeft het wel een extra tintje!!!
Overigens is er een topic waarin je kan beschrijven hoe je aan je nickname bent gekomen en wat deze voor je betekend!

CU Foggy Evileyes

KockA
0,5 Bar Turbo poster

Geplaatst: Wo 31 Mei 2017 14:32     Onderwerp:

Ik zou graag een andere foto in het smoelenboek willen dan die er nu in staat kan dat ook?

Flyboy
Webmaster

Geplaatst: Zo 25 Feb 2018 14:07     Onderwerp:

Beste leden, het smoelenboek heeft een schoonveegaktie gehad en is nu up-to-date met de leden die ooit een fotootje hebben opgestuurd en nog lid zijn. Mocht je het leuk vinden om ook in het smoelenboek te worden opgenomen, geen verplichting overigens, stuur dan je fotootje even door naar de webmaster@hayabusaclubholland.nl. Thumb up

Spectre
NOS injection poster

Geplaatst: Di 27 Feb 2018 16:14     Onderwerp:

Yeah Thumb up

Tom
Blauw/oranje/carbon

vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Di 27 Feb 2018 22:42     Onderwerp:

Idea Thumb up
Vanishing Point #23HCH,#69HCB,Aust .B.C5/3/08
ExtreemB C ,SH.org,HCGreece.