Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

MTB'er meld zich
Forum index / Nieuwe leden: stel je hier voor.   
Auteur Bericht
fred mtb-sport
2nd gear poster

Geplaatst: Za 05 Apr 2014 22:45     Onderwerp: MTB'er meld zich

Sinds 25 maart dit jaar ook in bezit van een Hayabusa, dus ook maar aangemeld als lid van deze club. Dat was ik in feite al van plan in Utrecht bij de beurs (was gezellig op de stand) , maar wilde dat pas doen als ik de fiets in bezit had.
Paar fact's:
Fredje is 53 jaar jong/oud, getrouwd met Marga en al op de motor van 1979. Dus inderdaad vanaf mijn 18e jaar en al die jaren blijven rijden. Begonnen met een Honda CB400T en in die tussentijd 15 stuks "versleten". linkje van alle versleten bikes op FB . In ieder geval voorkeur voor de sportievere bikes.

De reden om op een Hayabusa te stappen is eigenlijk uit "nood" geboren want zoals jullie aan mijn forumnaam zien heb ik ook iets met mountainbiken. Naast het motor rijden ook actief op de MTB en daarbij rij ik z.g. marathons. Wedstrijden gemiddeld van zo'n 6 uur tot maximaal 24 uur (2 x 24 uur solo gedaan) in voornamelijk Duitsland, BelgiŽ, Oostenrijk, Zwitserland of ItaliŽ. Zie ook mijn eigen site op http://www.mtb-sport.nl/.

Op 2 juni vorig jaar zware val in Rhens (vlak bij Koblenz) en bovenbeen extreem ongelukkig gebroken, spoedoperatie etc. het hele verhaal voor de liefhebber.
Daarna lange revalidatie en vorig najaar weer geprobeerd op onze GSXR 1000 te zitten, maar die houding te extreem. Uiteindelijk met pijn in het hart inruilen en op zoek naar iets anders. All road, chopper, toer niet ons ding en uiteindelijk kwam Marga ineens van "Is een Hayabusa niets?".
Resultaat is nu dus dat we samen op een Hayabusa zitten en de "pijn" van gedwongen inruilen inmiddels verdwenen, want bevalt ons prima en misschien wel veel beter geschikt voor ons beide.

Verder hobby's: Racefiets,vakantie, Muziek (Iron Maiden, Epica, Metallica), onze 2 katten (Taz en Snow)

Mbt club: Komend jaar eens kijken of en welk evenement we een keer bij aanwezig zijn, maar moet in ieder geval lekker weer zijn want zijn 100% mooi weer rijders. Verder voor komend jaar (zeker vanaf 13-4) staat mijn comeback in het marathonveld gepland want vanaf 2 juni vorig jaar heb ik gezegd dat ik alles op alles zetten om dat te bereiken. Lastig als je zoveel hobby's hebt.............
Dus maar eens kijken in hoeverre we saampjes ergens bij een meeting aanwezig kunnen zijn en zal zeker op het forum buurten.

plaatje van onze bike:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t31.0-8/1980060_612566145488079_1066065189_o.jpg

vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Zo 06 Apr 2014 06:25     Onderwerp:

Fred & Marga , Welkom bij de snelllllllllllllllllllllllllllste club op deze aardkloot.
Op de MotorBeurs heb ik jullie samen mogen Handshake en het was gelijk Thumb up
K'hoop dat jullie veel veilllllllige kilometers mogen maken op de
" Hayabusa what else "
Sux6 , 7 & 8 met het herstel en graag tot ziens op 1 of andere meeting.

Garoete van Flakkee(s) / Vee Pee hier op t'forum
Vanishing Point #23HCH,#69HCB,Aust .B.C5/3/08
ExtreemB C ,SH.org,HCGreece.
200mph.net

hayabusajos
Ghost Rider poster

Geplaatst: Zo 06 Apr 2014 18:10     Onderwerp:

welkom

A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Zo 06 Apr 2014 22:26     Onderwerp:

Lang verwacht , maar toch gekomen Very Happy
Hartelijk welkom bij de HCH............... Yeah Yeah

Jpjp
Evenementen

Geplaatst: Ma 07 Apr 2014 10:57     Onderwerp:

welkom hier

Marcel B-King
3rd gear poster

Geplaatst: Ma 07 Apr 2014 21:11     Onderwerp:

Welkom bij de gezelligste club van Nederland.

Speedlink
Gast

Geplaatst: Di 08 Apr 2014 21:14     Onderwerp:

Welkom Fred en veel veilige kilometers toegewenst. Thumb up

fred mtb-sport
2nd gear poster

Geplaatst: Zo 20 Apr 2014 22:10     Onderwerp:

Zo, de eerste 1.000 km zitten er op want vandaag voor het eerst sinds 2012 een lange rit (240 km) kunnen maken. (2013 was vlot over)
Zaterdag nog even andere voetsteunen (LSL) er op gezet waarmee ik 2,5 cm lager zit en merkte dat direct. Vooral bij wegrijden been minder ver op te trekken en te hoog dat hij min of meer 2,5 cm omlaag viel.
Tot zo'n 180 km (wel 2 stops) probleemloos, daarna toch nog last van been bij aanhechting maar ga er van uit dat dat steeds beter wordt.

Mbt deze motor: Echt top en prima "toer"fiets met voldoende pit als je even gas geeft. Nee, we zijn er wel over uit : Deze blijven we nog wel een tijdje rijden.....
X

fred mtb-sport
2nd gear poster

Geplaatst: Za 30 Dec 2017 21:16     Onderwerp:

Tijd van komen en tijd van gaan.
FB'ers hadden het wellicht al mee gekregen, maar onze Hayabusa heeft het veld moeten ruimen voor een H2SX.
We hadden de hoop/verwachting dat Suzuki misschien in 2018 met iets leuks zou komen, maar helaas.
Toen kwam Kawasaki met de H2SX en liefde op het eerste gezicht. Proef zitten en daarna direct naar dealer om binnen 3 minuten de deal rond te maken.

X

Dit zal ook mijn laatste posting zijn op dit forum, want ben ook geen lid meer. (neem aan dat account ook dicht gezet zal worden)
Bedankt voor de keren dat ik met enkelen van jullie heb opgetrokken en/of op de digitale snelweg zoals dit forum.

Wens jullie allemaal een zeer voorspoedig, gezond en veilig 2018.

gr. Fred

hayabusajos
Ghost Rider poster

Geplaatst: Za 30 Dec 2017 23:01     Onderwerp:

jammer

A3busa
Voorzitter

Geplaatst: Zo 31 Dec 2017 14:25     Onderwerp:

Fred, je kunt beter je lidmaatschap en account aanhouden........
Derde kwartaal 2018 wordt je weer verliefd op een ander , daar ben ik van overtuigd.

Forum index / Nieuwe leden: stel je hier voor.   
Pagina 1 van 1

Webdesign by © 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman