Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Ride Out Dyon en Quinn 5 en 6 jaar start Ommen
Forum index / Meetings Extern Archief   
Auteur Bericht
Busa*Erik
Evenementen

Geplaatst: Zo 06 Mrt 2016 16:11     Onderwerp: Ride Out Dyon en Quinn 5 en 6 jaar start Ommen

Let op: dit is geen officieel HCH evenement, deelname op eigen initiatief

Oproep aan alle bikers/sters !!!!

Ik ben Petra Hof, Tante van Dyon en Quinn van 5 en 6 jaar .

Nu zullen jullie wel denken wat is er hier nu zo bijzonder aan? wel nu Dyon heeft de vreselijke pech dat hij nu al 2 jaar geleden gediagnoseerd is als Duchenne Patientje en zijn leventje niet pijnloos vergaat en ook niet oud zal worden met deze ziekte , mijn broer en schoonzus een behoorlijke zorg erbij hebben gekregen in hun leven omtrend de zorg van hun zoon Dyon en dit alles ook een behoorlijke impact heeft op hun oudste zoon van 6 .

Mijn oproep aan alle Motor Bikers/sters om mij te helpen, om Dyon en gezin een supper gave dag te gaan bezorgen,door middel van een sponsorrit.

Wij hebben een Ride Out uitgezet van om en nabij 100 kilometer,deze sponsorrit is er om voor mijn neefje geld in te gaan verzamelen als bijdrage voor een mooie rolstoelbus of caddy zodat zei er met hun 4 tjes erop uit kunnen in de toekomst, daar Dyon al afhankelijk is van een rolstoel voor de langere afstand, lopen kan hij nog maar mondjes maat , te veel inspanning maakt dat hij dan niet meer lopen of staan kan van de pijn en de rest van de dag dan in de rolstoel moet, dit is zijn toekomst lees maar op Duchenne nl via Google.

Ik als zijn tante kan niet stil zitten en toe kijken en wil wat betekenen voor hun, dit zou ik dan graag zien met zoveel mogelijk Bikers /sters die net als ik van motor rijden houden en het fijn vinden om deze knul te samen met zijn broer en ouders en ons een geweldige en onvergetelijke dag ervan willen maken.
De Ride Out is 28 mei 2016

Verzamelen om 11:00 bij motorcafe/camping Calluna ( het eerste kopje koffie/ thee wordt gesponsord door calluna ).
Adres: Stouweweg 5, 7731 RW Ommen
Inschrijving is 5,- bij aanmelden voor sluitings datum 19 mei 2016 op rekening nummer: NL13RABO0301746451 T.A.V. Sponsorrit Dyon.

Er is gelegenheid om op de camping te overnachten maar dient dit alles wel zelf te regelen , ook komt alles voor de inwendige mens ook voor eigen rekening tijdens de stops, zo ook de benzine.

Mijn Motto is: Met en voor elkaar maken we het verschil.
Ik Hoop op veel aanmeldingen en een grote opkomst, gaan wij jullie ontmoeten bij Calluna ? de 28 ste mei 2016. Biker Greetz van Petra Hof en een high five van Dyon.
Wij zelf staan er dat weekend ook van vrijdag avond t/m zondag morgen.

Forum index / Meetings Extern Archief   
Pagina 1 van 1

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman