Forummenu:  Aanmelden forumAanmelden forum 

Italian Hayabusa Meeting 2013
Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Do 03 Okt 2013 01:50     Onderwerp:

Gewoon meegaan Jos, was er in 2012 weliswaar kort aanwezig, maar ff lekker gassen op de Duitse Autobahn en kennismaken met Europese Busa rijders/rijdsters is echt de moeite waard. Was puur rationele beslissing van mij om niet te gaan dit jaar, maar het zit me nog steeds niet lekker.En niet in 2 dagen, bam in 1x rijden die 1350 km, daar is de Busa voor gemaakt!

Diabusa
4th gear poster

Geplaatst: Do 03 Okt 2013 08:50     Onderwerp:

Kirsten, wat een geweldig verhaal! Ik heb er enorm van genoten. Het leest heerlijk weg. Het was ook prachtig, geweldig, gezellig en ontzettend lachen. To be continued in 2014.

busagirl
Penningmeester

Geplaatst: Do 03 Okt 2013 09:13     Onderwerp:

Bedankt voor de complimenten heren (en diana) voor het verhaal, is idd een heel eerlijk en open verhaal (mss iets te eerlijk maar ach ik heb niets te verbergen en wat ik niet kwijt wil, zal je niet op het forum zien) het was gewoon super leuk en natuurlijk hoop ik dat ik met mijn verhaal andere enthousiast maak maar vooral is het ook om te laten zien wat we meemaken en hoe het daar is met een andere Hayabusa club.

Silent ik geloof best dat je er alles aan hebt gedaan maar werk gaat voor, das toch je boterham en tegenwoordig is het niet meer zo makkelijk aan een andere baan te komen als je hem door bepaalde acties zou gaan verliezen dat is het niet waard. Ik zal nooit iemand ergens op aan kijken, je bent vrij om te gaan of niet en wat niet kan, kan niet. Deelname aan een trip of evenement is ten alle tijde vrijblijvend. Ik/wij hier, hebben tot nu een extreem jaar achter de rug daar moet ik nu voor "bloeden", gelukkig zag ik dat voor een groot deel aankomen en kon ik dat opvangen maar dat zal ik voor volgend jaar anders moeten aanpakken. V.w.b planning/of geen planning het is maar goed dat we daar allemaal anders in zin. En ook dat heeft een club nodig. Jij bent goed in jou ding dat heb je wel laten zien en moet je gewoon zo blijven doen als jij en je ploeg zich daar goed bij voelen, niks mis mee toch. Ik kom het best tot zijn recht in een vrijblijvende aanpak anders krijg ik het benauwd (niet letterlijk gelukkig) ik hoef dat harnas niet om heen waar ik in geperst wordt. Ik heb lucht nodig en meestal red ik me wel, ik ben wat avontuurlijker ingesteld en ja soms kan dat ten nadele uitvallen dat is de consequentie. Mijn sterke kant is dat ik een kei in improviseren ben en met de druk op de ketel het beste presteer.

Jos, dank je enne je weet hoe ik ben, we zijn al vaker een paar dagen met elkaar op sjouw geweest. Ik ben makkelijk pas me direct aan en geniet al snel van iets simpels als een goeie capo op een terras in de zon met uitzicht op de bergen, met een afkoelende busa naast ons en mijn dag is al goed (das dan wel ff een stukkie rijden maar so what, een eitje voor de busa) een terras in Nederland is ook goed natuurlijk ha, ha.

vanishing point
1,2 Bar Turbo poster

Geplaatst: Di 08 Okt 2013 11:51     Onderwerp:

Clips van de Meeting

Deel 1
http://youtu.be/vBeUJqy5hnI

Deel 2
http://youtu.be/HlSAzGPEgsA

Deel 3 , komt snel ,lees ik op zijn Kanaal

Silent
Big Bore poster

Geplaatst: Wo 16 Okt 2013 09:52     Onderwerp:

Er zijn 2 Alpen Silents Kirsten! De ene is met een groep (met duozitters) onderweg en bepaalde planning is dan wel gewenst, vooral als je de capaciteiten van je mederijders nog niet kent. Aneke, A3, Jos, Eric jij en Diana kennen elkaar al wat jaren en weten wel wat de mogelijkheden zijn! Alpentopic 2013 was voor mij spannend omdat ik met onbekende rijders op pad ging, en dan houd ik echt overal rekening mee.
Silent solo op pad is heel ander verhaal, geen escapes etc. zien wel waar het schip strand, ik kom wel waar ik uiteindelijk wezen moet.
Met een groep met halfpension wil je graag op tijd voor het eten terug zijn, ff douchen omkleden etc. Solo dineer ik meestal in mijn motorpak omdat ik dan op het nippertje aankom en dan ook altijd eerst een biertje nuttig als mijn bike op zijn rustplaats staat. Ken mijn adresjes in Oostenrijk en Italie al jaren, zij kennen mij als groeporganisator en als solorijder, en solo wordt ik altijd gigantisch in de watten gelegd, gewoon harstikke leuk! Heb gigantisch veel zin in 2014 met een groep of solo. Voorpret is van start gegaan!

Forum index / Meetings Extern Archief    Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Webdesign by 2010 Marcel Blankensteijn, Flyboy en Denman