| Auteur |
Bericht |
kawabusa Checked out

|
| Geplaatst: Za 06 Mrt 2010 23:40 Onderwerp: |
|
|
ik weet dat ik het altijd goed heb . maar als ik een foto plaats moet ik eerst met de hayabusa een marokaan dood rijden en dan daar een onderdeel van fotograveren en ik ga pas morgen weer rijden , bijvoorbeeld hoofd van marokaan tussen de uitlaatbochten of voet van marokaan tussen ketting en achtertanwiel . dan scoor je pas grts rob ik heb op de p.v.v gestemdt
|
|
Jerom NOS injection poster

|
|
kawabusa Checked out

|
| Geplaatst: Ma 08 Mrt 2010 12:53 Onderwerp: |
|
|
Helaas gisteren geen murk tegen gekomen ,het was simpel weg te koud buiten voor onze medelanders of tewel anders gelovigen , dus ook geen foto dit keer . volgende keer beter. grts rob  _________________ zonder zrx is het niks
|
|
Jerom NOS injection poster

|
|
KockA Big Bore poster

|
|
KockA Big Bore poster

|
|
Busa*Erik 6th gear poster

|
| Geplaatst: Di 09 Mrt 2010 21:08 Onderwerp: |
|
|
Zo Jarno, jij wordt hier ook steeds beter (lees maakt het moeilijker) in !!
Is het de stationair schroef ? _________________ BJ 2000 Special paint black
10'' extended with GSX-R1000 K8 tail
Full Brocks Alien Head + PC3usb
178 RWHP
|
|
KockA Big Bore poster

|
|
Jantje 4th gear poster

|
|
KockA Big Bore poster

|
|
KockA Big Bore poster

|
|
kawabusa Checked out

|
| Geplaatst: Vr 12 Mrt 2010 00:31 Onderwerp: |
|
|
Ik weet het ik weet het maar zeg het niet anders moet ik een foto plaatsen .  _________________ zonder zrx is het niks
|
|
KockA Big Bore poster

|
| Geplaatst: Vr 12 Mrt 2010 14:13 Onderwerp: |
|
|
als je het niet zegt weet je nooit of je het goed hebt. En achteraf is het makkelijk lullen  _________________ MOTORCYCLING IS NOT A CRIME
|
|
kawabusa Checked out

|
| Geplaatst: Vr 12 Mrt 2010 16:07 Onderwerp: |
|
|
oh dus dat weet jij ook, lekker makkelijk he jarno achteraf lullen daarom wordt het ook zovaak gedaan.  _________________ zonder zrx is het niks
|
|
Dirbusa Evenementen

|
| Geplaatst: Vr 12 Mrt 2010 18:08 Onderwerp: |
|
|
Rob geef nou gewoon het goede antwoord maar, dan maken wij morgen in IJsselstein wel een foto voor je die we dan plaatsen  _________________ Zwart / Rood 2000. Doing it Right
|
|